ביטוח סיעודי - אופן הגשת תביעה
ביטוח סיעודי מבטיח לך פיצוי חודשי במקרה סיעודי, על פי תנאי הפוליסה ונספחיה.
על מנת שנוכל לטפל בתביעה ביעילות ובמהירות עליך למלא טופס הודעה על תביעה אותו תוכל לקבל מסוכן הביטוח שלך או להוריד מאתר האינטרנט.
לטופס התביעה, יש לצרף את המסמכים הבאים:
יש להמציא אישור רפואי לגבי בעיותיך הרפואיות בציון האבחנות הרפואיות מהן אתה סובל, הטיפולים והתרופות שאתה מקבל וכן התייחסות למצבך הסיעודי ומגבלותיך התפקודיות.
יש להמציא טופס תפקודי-סיעודי מהמוסד הרפואי בו הנך מטופל ובו יש לציין את כל את כל הפעולות היומיומיות שלגביהן הנך נחשב כבעל צורך סיעודי (התייחסות נקודתית לקריטריונים הסיעודיים בתנאי הביטוח).
יש להודיע לחברה את שם וכתובת סניף קופ"ח ושם רופא המטפל- אצלו טופלת במשך השנים, כולל מלפני הצטרפותך לביטוח- לשם קבלת צילום תיק רפואי מקופ"ח במידת הצורך.
במידה והינך זכאי/ת לפיצוי על פי תנאי הפוליסה ישולם לך פיצוי חודשי מתום תקופת ההמתנה המצוינת בפוליסה וכל עוד הינך נמצא/ת במצב סיעודי ועד גמר תקופת הביטוח. יתכן ותידרש/י להבהרות נוספות כגון מסמכים נוספים או בדיקת רופא. שיתוף פעולה מצדך יעזור לנו בהליך אישור תביעתך. יתכן והתביעה תידחה וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה וההחרגות הקיימות בה. בכל מקרה נודיעך בכתב את עמדתנו.